بهترین راه گرفتن اقامت استرالیا
خانه / مهاجرت به استرالیا / بهترین راه گرفتن اقامت استرالیا

بهترین راه گرفتن اقامت استرالیا

بهترین راه گرفتن اقامت استرالیا در سال 2020 – 2021 چیست؟ این سوال برای شما متقاضیان عزیز که در حال مطالعه این مقاله هستید ایجاد شده است و از این رو تصمیم گرفته اید تا ابتدا در فضاهای مجازی به دنبال آن باشید و ما نیز سعی بر آن داریم تا بهترین گزینه را برای شما معرفی کنیم و بهترین راه گرفتن اقامت استرالیا برای شرایط شما عنوان کنیم. در ست حدس زدید بهترین راه گرفتن اقامت استرالیا برای هر کیس و هر پرونده می تواند متفاوت باشد و این به این معنی می باشد که قرار نیست یک روش را به همه پیشنهاد کنیم، در نتیجه دوست عزیز با تا انتهای این مقاله همراه باش تا بهترین مسیر اقامت استرالیا را برای پیدا کنید.

 

چرا اقامت استرالیا

در ابتدا باید کمی در ارتباط با این که چرا باید اقامت استرالیا را انتخاب کرد توضیح دهید. مسلما بسیاری از دوستان در تلاش هستند که اقامت چند کشور را در دنیا دریافت کنند که یکی از آنها استرالیا می باشد و از همه مهم تر شما برای دریافت اقامت این کشور مسیرهای زیادی را پیش روی خود دارید و همچنین شانس بالایی برای در یافت اقامت استرالیا دارید در صورتی که بسیاری از کشورهای جهان به این شکل نمی باشد و شما محدودیت های بسیاری در اخذ اقامت آنها دارید.

جهت دریافت مشاوره رایگان ویزاهای تخصصی هیمن حالا ثبت نام کن

 

ما در مورد کشوری صحبت می کنیم که در مجموع کمترین نرخ بیکاری و بالاترین دستمزد را دارد کمترین سود بانکی را دریافت می کند و دارای بهترین سیستم آموزشی و دانشگاهی است حمایت همه جانبه از سرمایه گذاران خارجی دارد و بهترین خدمات را به سالمندان و مردم جامه می دهد و همچنین کشوری که بالاترین سطح زندگی را در آن مشاهده می کنید و … استرالیا شاید در این مورد ذکر شده اولین در جهان نباشد ولی در مجوع و به طور میانگین در بالاترین سطحد قرار دارد و می توان گفت جزء 5 کشور جهان می باشد این موارد در کنار هم باعث شده است تا بسیاری در فکر اخذ اقامت استرالیا باشند مسلما برای آن هم راه های بسیاری وجود دارد.

 

روش های اخذ اقامت استرالیا

در این مرحله از ما سوال می کنند روش های اخذ اقامت استرالیا به چه صورتی می باشد که ما باید بگوییم همه چیز به شرایط خود شما بستگی دارد برای مثال فردی با سنی بیشتر از 45 سال نمی تواند از طریق کار اقدام کند و اقامت استرالیا از طریق کار را باید تقریبا فراموش کنند و به دنبال راه های دیگری باشند و موارد دیگر به طور کلی شما براساس شرایط خود و همچنین مشورت هایی که از یک وکیل مهاجرت استرالیا دریافت می‌کنید، می‌توانید برای یک روش مناسب اقدام کنید و کشور استرالیا با ویزاهای متنوع خود دست شما را باز گذاشته است و در برخی موارد مشاهده می کنیم که یک متقاضی استرالیا توانایی و شانس این را دارد که از سه مسیر متفاوت هم اقدام کند و برای هر مسیر هم شانس بالایی دارد.

بهترین راه گرفتن اقامت استرالیا برای هر فرد متفاوت می باشد که به شما در این مقاله خواهیم گفت که کدام مناسب تر است. اقامت استرالیا از طریق کار و یا اقامت استرالیا از طریق سرمایه گذاری یا این که اقامت استرالیا از طریق ازدواج یا ویزای والدین …

 

بهترین راه گرفتن اقامت استرالیا

 

اقامت استرالیا از طریق ویزای تلنت

ویزای تلنت استرالیا یکی از بهترین راه گرفتن اقامت استرالیا همین روش می باشد اما همان طور که از نام این ویزا مشخص است اولویت اصلی بر توانایی های علمی شما می باشد اگر شما هم مقالات علمی در مجلات معتبر دارید مانند ISI می توانید به این روش و مسیر فکر کنید چرا که بدون مشکل اقامت دائم استرالیا را به صورت مستقیم دریافت می کنید افرادی که برای این مسیر اقدام می کنند معمولا برای ویزای کار نیز شانس بالایی دارند ولی این مسیر برای آنها بهترین راه گرفتن اقامت استرالیا می باشد. پیشنهاد می کنیم لینک مربوطه به این مسیر را حتما مطالعه کنید تا دید بهتری از این مسیر پیدا کنید.

 

اقامت استرالیا از طریق ویزای کار

می توانید با اطمینان بگوییم که این مسیر برای اکثر متقاضیان بهترین راه گرفتن اقامت استرالیا می باشد چرا که براساس آمارهای منتشر شده بیش از 60% مهاجرانی که وارد استرالیا می شوند از همین مسیر اقدام کرده اند که بیانگر این موضوع است که به چه میزانی این مسیر مهم می باشد و هرساله بسیاری از سراسر دنیا با این ویزا اقامت استرالیا را دریافت می کنند. شما باید بدانید که برای این مسر چه مواردی می تواند شانس شما را افزایش دهد مانند سن شما که باید کمتر از 45 سال باشد که بهترین بازه بین 30 تا 40 می باشد و یا سطح زبان که در شرایط فعلی باید یک آیلتس 7 یا معادل آن PTE65 را داشته باشید تا امتیاز دریافت کنید کمتر از این نمره شرایط شما را سخت می کند و همچنین مدرک تحصیلی به همراه سابقه کار مرتبط برای شما نیاز می‌باشد.

ولی در نهایت افرادی که از این روش اقامت استرالیا را دریافت می کنند یا به صورت موقت وارد استرالیا می شوند یا به صورت دائم که در نهایت همان اقامت موقت نیز به دائم تبدیل می شود. توجه کنید که اقامت موقت استرالیا از طریق کار برای بسیاری از دوستان یک موفقیت می باشد چرا که می دانند در نهایت می توانند اقامت خود را به دائم تبدیل کنند مقاله تبدیل اقامت موقت به اقامت دائم استرالیا را مطالعه کنید.

 

اقامت استرالیا از طریق ویزای سرمایه گذاری

اقامت استرالیا از طریق سرمایه گذاری برای بسیاری می تواند بهترین راه گرفتن اقامت استرالیا باشد. همه روز به پاس لطف شما دوستان عزیز متقاضیان بسیار به صورت حضوری و یا غیر حضوری از طریق فضلهای مجازی و یا فرم های ارزیابی و تماس تلفنی با ما ارتباط برقرار می کنند و خواهان اخذ ویزاهای استرالیا برای یک مهاجرت قانونی و کم ریسک هستند. ما در سازمان مهاجرتی سلکت ویزا افرادی که شرایط ویزاهای کار یا تلنت را داشته باشند هرگز ویزای سرمایه گذاری را پیشنهاد نخواهیم کرد اولویت ما در این سازمانارائه بهترین راهکار و مسیر مهاجرتی می باشد و هرگز کیفیت ارائه‌ی خدمات را فدای کسب درآمد بیشتر نخواهیم کرد.

اما عنوان این موارد به این منظور نمی باشد که مهاجرت از طریق سرمایه گذاری مسیر مناسبی نیست بلکه در مواردی اتفاقا بسیار خوب و منطقی می باشد چرا که شما قصد دارید تا وارد یک کشور با بیشترین رشد اقتصادی شوید کشوری که رکوردار رشد اقتصادی مثبت می‌باشد ولی این مسیر مناسب چه افرادی می‌باشد؟ این مسیر برای شما که یک کارآفرین هستید قصد سرمایه گذاری کم ریسک در یک کشور مدرن را دارید یا به دلیل از دست دادن شرایط سنی در ویزاهای کاری نمیتوانید برای آن مسیر اقدام کنید بسیار مناسب است.

معمولا افرادی که برای این ویزا اقدام می کنند قصد این را دارند تا با این روش وارد استرالیا شده تا در آنجا علاوه بر ایجاد یک کسب وکار موفق بستری را برای تحصیل رایگان فرزندان خود در بهترین مدارس ایجاد کنند. پیشنهاد می کنیم ویزای سرمایه گذاری استرالیا را مطالعه کنید.

 

اقامت استرالیا از طریق تحصیل

بسیاری از متقاضیان هرساله از طریق ویزای تحصیلی وارد استرالیا می شود هرچند که بعد از پایان تحصیل به کشور خود باز می گردند و از طریق یک ویزای دیگر مانند کاری اقدام می کنند و به استرالیا بازمی گردند. این روش می تواند برای یک نوجوان 20 ساله بهترین راه گرفتن اقامت استرالیا باشد چرا که این فرد نه شانس ویزای کار را دارد و نه ویزای سرمایه گذاری از این رو تنها راه اخذ اقامت این کشور همین مسیر می باشد.

 

اقامت استرالیا از طریق ازدواج

این مسیر شرایط خاص خود را می تلبد و افرادی که شرایط لازم آن را داشته باشد حتما باید از طریق آن اقدام کنند. ویزای ازدواج استرالیا برای افرادی است که همسرشان شهروند مقیم استرالیا و یا دارای اقامت دائم استرالیا است و قصد مهاجرت به استرالیا را از این طریق دارند. اگر شما هم این شرایط را دارید به شما تبریک می گوییم چرا که شانس بزرگی را برای بدست آوردن اقامت استرالیا را دارید.

 

اقامت استرالیا از طریق والدین

اگر بیش از نیمی از فرزندان شما ساکن استرالیا و دارای اقامت دائم این کشور هستند شما به عنوان والدین فرزندان خود شانس بالایی را برای دریافت اقامت این کشور دارید و در نتیجه شما به عنوان والدین می توانید وارد این کشور شوید اما این روش به دلیل طولانی بودن پروسه از محبوبیت کمی برخوردار است.

 

پیشنهاد سلکت ویزا 

و اما بهترین راه گرفتن اقامت استرالیا برای مهاجران براساس شرایط آنها می باشد. شما در کدام یک از دسته های بالا قرار دارید؟ آیا به دنبال ویزای کاری هستید و یا سرمایه گذاری و یا تحصیلی؟

انتخاب بهترین راه برای هر کیس متفاوت است هر چند که فردی که شرایط امتیازی مناسبی دارد و می تواند برای ویزای کاری اقدام کند یک بحث است و اینکه کدام نوع و سابکلاس را انتخاب کنید. یک بحث دیگر، شما باید برای اینکه کامل ترین اطلاعات را بدست آورید نیاز دارید تا با یک وکیل مهاجرت استرالیا مشورت کنید چرا که هر ساله قوانین در حال تغییر می‌باشد.

همیشه آسان ترین راه اخذ اقامت بهترین راه نمی باشد بسیار پیش آماده است دوستانی به ما مراجعه کرده اند و خواهان اخذ ویزای تحصیلی شده اند درصورتی که با کمی تلاش و اخذ نمره زبان بالاتر شرایط ویزای کاری را نیز پیدا می‌کرده‌اند و ما به آنها توصیه کرده‌ایم که برای ویزای کاری اقدام کنند.

چرا که بعد از پایان تحصیل مجددا باید برای یک ویزای کاری اقدام کنند یا برخی از دوستان علیرغم کمبود امتیازات لازم از همان ابتدا به دنبال ویزای کار 189 می باشند که در بسیاری از موارد نمی‌توانند آن را کسب کنند ولی شاید ویزای موقت 5 ساله که همان ویزای 491 می باشد برای این افراد بهترین گزینه باشد که در نهایت تبدیل به ویزای دائمی می شود. 

جهت دریافت مشاوره رایگان ویزاهای تخصصی هیمن حالا ثبت نام کن

مطالب مرتبط

1402/03/08

حداقل حقوق در استرالیا؛ عوامل تاثیر گذار بر آن

بسیاری از افراد قصد دارند برای رسیدن به زندگی بهتر از طریق مسیرهای مختلف به کشورهای خارجی مهاجرت کنند. یکی از مقاصدی که وضعیت بسیار مناسبی از تمامی...

ادامه مطلب

1402/02/08

مهاجرت کابینت ساز به استرالیا

مهاجرت کابینت ساز به استرالیا از آن دسته از تخصص‌هایی به حساب می‌آید که بسیار راحت‌تر از رشته مهندسی مانند مکانیک، معماری و امثال آنها است. شاید از...

ادامه مطلب

1402/02/08

بیمه عمر در استرالیا

زمانی که قصد ادامه زندگی در کشوری جدید را دارید، بدون شک می‌دانید که میان برخی از مفاهیم و امور کلی در ایران و مقصد مدنظرتان تفاوت‌هایی وجود...

ادامه مطلب

بدون نظر

نظر دهید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

*

رزرو مشاوره آنلاین